چكمه ايمني چيست و چه كاربردي دارد؟

۲ بازديد

چكمه ايمني چيست و چه كاربردي دارد؟

به نقل از وبسايت ايمني ها، همانطور كه ميدانيد و در مقاله هاي قبلي هم اشاره كرديم پا قلب دوم انسان مي باشد و يكي از اعضاي مهم بدن انسان ها به حساب مي آيد و به اين معنا مي باشد كه بايد از پاهاي خود به نحو احسن مراقبت كرد مخصوصا در كار

به اين دليل كه كمتر به اعضاي ستو فقرات و كمر انسان فشار بيايد و به همين دليل است كه بايد از بهترين كفش هاي ايمني و انواع چكمه ايمني در كار استفاده كنيم چكمه ايمني  يه نوع كفش كار به حساب مي آيد. كه اين مقاله سعي داريم در مورد استفاده اين محصول در كار به شما عزيزان توضيحاتي را بديم و شما را با انواع آن آشنا كنيم .

چكمه ايمني چيست ؟

همانطور كه قبلا هم گفتيم چكمه براي محافظت از پاها به كار گرفته ميشود نسبت به كفش ايمني اندازه بزرگتري دارد استفاده آن در بعضي از شغل ها بسيار ضرروي است براي مثال استفاده از چكمه ايمني

براي كساني كه مزرعه دارند استفاده ميشود به اين دليل كه آب به پاهاي آن ها نرسد و رطوب پاي آن ها اذيت نكند . امروزه بسياري از شركت هاي توليدي كفش به صورت آنلاين در سايت هاي چكمه  به فروش مي رسانند.

در انواع و اقسام و رنگ هاي موجود كه شركت توليدي محيا پوشش يكي از آن ها مي باشد براي خريد ميتوانيد به وب سايت اين مجموعه مراجعه كنيد .در كل ما بايد هدف خود براي استفاده از چكمه را بدانيم.

كه براي چه كاري قراره استفاده كنيم هر مدل براي يه كاري ساخته شده است .در قدم اول براي حفاظت از پاهاي خود از اين محصول استفاده مي كنيم مثلا كاربرد استفاده از آن اين است كه محلول شيمايي رو پا نريزد. مثل اسيد،جوهر ، در ادامه انواع چكمه را به شما عزيزان خواهيم گفت با ما همراه باشيد.

كاربرد چكمه ايمني :

از كاربردهاي بسيار مهم اين كفش كار ايمني ها همانطور كه در قبل هم به آن اشاره كرديم بيشتر دز مزرعه ها،زمين هاي كشاورزي،ماهيگيرها،كساني كه كار شكار انجام مي دهند و همچنين آتش نشان ها از چكمه استفاده مي كنند . در ادامه انواع چكمه موجود در بازار كار را براي شما عزبزان بازگو خوام كرد.

چكمه پلاستيكي :

براي اينكه بتوانيم از انگشتان پاهاي خود در برابر آب،رطوبت، و.. از اين نوع چكمه استفاده مي كنيم چون مي تواند از پاهاي ما در برابر خطرات احتمالي كه انگشتان پاها در راس آن قرار دارد محافظت كند  همچنين پوشش داخل اين نوع چكمه ها داراي استري مي باشد كه از نفوذ آب به پا جلوگيري ميكند همچنين كف اين كفش داراي عاج هايي مي باشد كه باعث ميشود پاي ما ليز نخورد .

هميشه و هركجا بايد از قوانين ايمني در كار استفاده كنيم به اين دليل كه باعث بهبود در كار ميشود همچنين جان انسان را تضمين ميكند . همچنين لازم به ذكر است كه اين چكمه از لحاط استاندار نمره خوبي را دربافت كرده و اينكه هيج فشاري برروي ستون فقرات نمي آورد .

چكمه عايق برق :

يكي از مهمترين مزايا اين محصول اين است كه به دليل استفاده مواد اوليه مرغوب در اين كفش از خستگي پا در زمان طولاني جلوگيري ميكند و شخص استفاده كننده هيچ خستگي احساس نمي كند همچنين كه نامش پيداست علاوه بر عايق بودن اين كفش كاربرد ديگرري هم دارد كه پاهاي مارا در برابر روغن و سوخت صنعتي ايمن نگه ميدارد.

چكمه ضد اسيد:

همان طور كه از نام اين محصول پيداست در مشاغلي كاربرد دارد كه اسيد در آن وجود دارد كه ميتواند از پا در برابر اين ماده محافظت كند. همچنين از پوست پا در برابر اسيد محافظت مي كند اين چكمه در دامداري ها و كشتارگاه ها هم كاربرد دارد. همچنين ميتوان در سطوح ليز از اين محصول استفاده كرد و نكته اي ديگر اين است كه اين چكمه قابل شستشو است.

چكمه PVC :

اين محصول بيشتر شباهت به كفش كار دارد بدنه اين چكمه از تمام پارچه استفاده شده است و pvc در آن زياد به كار رفته است همچين انعطاف پذيري خوبي دارد يكي از با كبفيت ترين چكمه هاي موجود در بازار به شمار ميرود

و مقاوت بسيار بالايي در برابر مواد حل شونده و شيمايي و اسيد دارد .

چگونه چكمه ايمني را خريداري كنيم :

شما ميتوانيد با مراجعه به فروشگاه هاي ايمني مطمئن به صورت حضوري اقدام به خريد انواع چكمه و كفش ايمني و همچنين ميتوانيد به صورت آنلاين از محصولات ايمني استفاده كنيد

شركت ايمني توليدي محيا پوشش با كادري مجرب در امر فروش ميتواند بهترين راهنما در خريد انواع چكمه و كفش باشد همچنين ميتوانيد براي خريد انواع كفش ايمني به فروشگاه اينترنتي ايمني ها سر بزنيد و از محصولات ما ديدن كنيد.

سخن پاياني :

در اين مطلب سعي كرديم در مورد ضرورت استفاده از چكمه ايمني در كار همچنين انواع چكمه و خصوصيات هر كدام با شما عزيزان صحبت كتيم اميدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد